+316 29 83 50 92
Trotse partner van
  • MIO
  • Björn Borg
  • MM Fysio
  • 024 Sport
  • Strong Viking
  • Run2Day
  • Personal Body Plan
  • Bedrijfsfitness NL

#TKBC

Wat doen wij precies?

Wij combineren kettlebells, barbells, trx, boksen, cardio en obstacles. Deze manier van trainen lijkt op fitness, maar gaat veel verder dan alleen vet verbranden of spiermassa opbouwen. Gedurende onze trainingen worden er op een hoge intensiteit, functionele bewegingen op een gevarieerde manier uitgevoerd.

Kettlebell training

Kettlebell training verbetert kracht, snelheid, coördinatie en conditie. Tijdens een kettlebell training combineer je krachttraining en cardiotraining. Een kettlebell training is daarom enorm effectief! Hoe zwaar de oefening is, wordt voornamelijk bepaald door je techniek, ervaring en fitheid. Hierdoor heb je altijd zelf de controle over hoe hoog je de lat legt met elke oefening. Je zult merken dat je in kleinschalige groepen al in een heel korte periode je grenzen flink verlegt.

Wanneer

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag, Zondag

Niveau

Beginners, Gemiddelde intensiteit, Hoge intensiteit

Barbell training

Barbell training verbetert kracht, snelheid, coördinatie en conditie. Tijdens een barbell training combineer je krachttraining en cardiotraining. Een barbell training is daarom enorm effectief! Hoe zwaar de oefening is, wordt voornamelijk bepaald door je techniek, ervaring en fitheid. Hierdoor heb je altijd zelf de controle over hoe hoog je de lat legt met elke oefening. Je zult merken dat je in kleinschalige groepen al in een heel korte periode je grenzen flink verlegt.

Trainer

Lars van Maassen
Marco Zijlstra
Roos Bolsenbroek

Wanneer

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag

Waar

Nijmegen

Niveau

Beginners, Gemiddelde intensiteit, Hoge intensiteit

TRX Training

TRX-training verbetert kracht, snelheid, coördinatie en conditie. Tijdens een TRX-training combineer je krachttraining en cardiotraining. Een TRX-training is daarom enorm effectief! Hoe zwaar de oefening wordt bepaal je zelf door simpelweg je lichaamspositie aan te passen, hierdoor voeg je namelijk meer of minder weerstand toe en heb je zelf de controle over hoe hoog je de lat legt met elke oefening. Je zult merken dat je in kleinschalige groepen al in een heel korte periode je grenzen flink verlegt.

Trainer

Lars van Maassen
Roos Bolsenbroek

Wanneer

Dinsdag, Donderdag

Waar

Nijmegen

Niveau

Beginners, Gemiddelde intensiteit, Hoge intensiteit

Bokszak training

Bokszak training is één van de meest effectieve manieren om te ontstressen en je conditie te verbeteren. Bokszak training is geschikt voor iedereen! Tijdens een bokszak training leer je de juiste techniek en vaardigheden, denk hierbij aan stoten, hoeken en unders. Een bokszak training zorgt er ook voor dat je je ademhaling beter beheerst, je traint je explosiviteit en je spieren worden sterker. Je zult merken dat je in kleinschalige groepen al in een heel korte periode je grenzen flink verlegt.

Trainer

Lars van Maassen
Roos Bolsenbroek
Marco Zijlstra

Wanneer

Maandag, Dinsdag, Donderdag, Zaterdag

Niveau

Beginners, Gemiddelde intensiteit, Hoge intensiteit

Bootcamp training

Bootcamp training verbetert kracht, snelheid, coördinatie en conditie. Tijdens een bootcamp training combineer je krachttraining en cardiotraining in de buitenlucht. Een bootcamp training is daarom enorm effectief en lekker buiten! Je zult merken dat je in kleinschalige groepen al in een heel korte periode je grenzen flink verlegt.

Trainer

Marco Zijlstra
Gabrio Koko
Reinier Koning

Wanneer

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Zaterdag, Zondag

Waar

Nijmegen

Niveau

Beginners, Gemiddelde intensiteit, Hoge intensiteit

Meld je aan voor een gratis proefweek

TKBC | Persoonlijker wordt het niet!
Start een WhatsApp chat met The Kettlebell Club!
Powered by